Vad ska man säga liksom ?

Change of plans.
Det blev inget tränande eftersom Sofia låg och sov när jag stog och väntade på henne.
Stog där och väntade i 5 min, så ringde jag henne och hon svarade nyvaken.
Det är inte sjysst, jag skyndar mig från TENSTA till Skarpnäck astidigt på morgonen typ bara för att träna med henne och hon var inte ens vaken. Tack.
Jag hade kunnat stanna hos Afroz en stund till och varit med henne på hennes födelsedag.
Men men, det är antagligen ödet, för nu fick jag DUSCHA tack gode gud, höll på att dö för att mitt hår var så jävla fettigt. Nu är det bara och vänta på att Sofia, den andra sofia, kusinen, ska komma hem från jobbet så att jag kan träffa henne .:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0