vad ska man säga liksom?

Fy fan man kan verkligen inte bli mer irriterad än mig. Hela valborg fungerade utmärkt och allt var bra. Vi sålde våra lotter sen drog snabbt som fan till Älta för att parta:D Becca hade bestämt sig för att sova där och det skulle jag också först men jag ville hem, saknade min säng. Så hon och nån kille följer med mig ut till busssationen ,som vi inte hittar och bussen var nu på G att gå. Vi börjar gå åt ett random håll och efter ett litet tag drar dom ifrån mig men jag skulle fan hitta en busssation. Då träffar jag ett gäng killar som of course börjar snacka med mig och en kille följde mig till busssationen. Sen när han skulle dra var han ganska gullig faktiskt, han ba" du kanske ska ta mitt nr och du råkar illa ut igen eller om du behöver någonstans att sova" HAHA jag ba" jag råkar inte illa så ofta." Sen gick dom, som om jag kommer att ringa honom? Jag tror att han nämnde kriminalitet när vi snackade...
Anyway, så stog det att bussen inte skulle komma förens 03.02 och kl var nu 02.14. Fata hur irriterad jag var, mamma ville att jag skulle ta en taxi hem men jag vägrade, jag skulle fan ta bussen hem. Så jag satt och väntade i kylaan i 1 timme eftersom bussen inte kom förens 03.15.
Och PRECIS innan bussen kommer, så kommer 2 killar och dom ba" shit bussen kommer inte förens om 5 min, jag kommer att frysa ihjäl" jag ville i stort sätt döda honom. Där hade jag suttit i en timme och inte klagat ett skit så ba kommer han och klagar, vad vill han liksom? Aja jag gav inte upp :P och jag fick lyssna på musik i en timme så det var lugan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0