vilka tankar .

Tillbaka igen och vann som förväntat:D
Ni tvivlade väll inte på mig?
Pappa hade 171 poäng och Sussi hade 217 och jag hade 33, så jag segrade ganska mycket :D
Man ska ha så lite poäng som möjligt och du inte fattade det dära.:P
Nu ska jag springa upp hem igen och titta på sanningen ögonblick och sen tillbaka till GG. Tänker seriöst sitta tills 3 inatt och titta,ska ju inte vara hemma i helgen så jag kommer att få panik utan GG.

Juste tänkte också bara säga att engelska nationella idag var SKITROLIG. Fan vad jag nöjt av varje sekund, älskar prov i engelska, vi har det kanske en gång om året, vilket suger för det är så himmla befriande att ha det.
Hoppas att det gick bra iaf, fick ju inte IG i alla fall, det kan jag garantera, hoppas jag...Shit nu börjar jag bli nervös, vad händer? Tänk om jag inte får G??!!! Då är mitt liv slut, jag hoppar seriöst från en bro. Man kan ju inte få IG i engelska nationella! Vad ska jag ta mig till? Måste dra upp och titta på GG och glömma bort att jag ens tänkte på det.
Jävla blogg . det är bloggens fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0