a lovely day baby

nä fy fan vad jag är trött, dags att gå och lägga sig kanske, tack gode gud så har jag INGEN skola imorgon . Hallelujah :D
Michaela och jag är luriga vi lyckades undvika alla lektioner imorgon så vi slipper komma, är vi bra eller är vi bra.

Jag är största charmörer kom jag fram till idag. Först charmade jag våran projektarbetehandledareövervakare, Marcus, genom att säga rusktigt smarta saker. jag sa tex. " vilka faktorena var(...)" det är en lång historia, men låter inte faktorerna ganska smart ? :D
Sen när våran religionslärare frågade mig och Michaela varför vi alltid är så himla tysta på lektinonerna så sa jag " för vi visar respekt för läraren" HAHA, han ba " det är väldigt bra sagt". Och Michaela kollade på mig båda gångerna som om hon såg en dåre. Love you too darling <3

Men snacka om att jag kan charma människor ;)

Kommentarer
Postat av: M

<3

2008-11-20 @ 11:45:19
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0