är du beroende av din mobil ?




Var ligger din mobil när du sover? - bredvid mig eller i min hand
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier? - Aldrig hänt .
Hur känns det när du inte har din mobil på dig? - naket och ensam
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare? - det har väll hänt..P
Hur många mobiler har du haft det senaste året? - 1 :D
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig? - neeje, alla har det nu för tiden
Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg? - "nice:) ses i kväll då !"
Vad står de i det senaste skickade sms:et -"Vi är hemma nu :) Vi blåste inte iväg eller mötte någon konstig människa :)" :P
Vem är överst listan över missade samtal? - Pappa
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? - okänt nr.
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? - Pappa.
Har du som bakgrundsbild? - Jag och Kajsa som går i regnet på Slandö i sommras :)
Hur mkt batteri har du? - 57%
Vem är 8 på din kontaktlista? - Anna UÖ
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - Alla har en speciell plats
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista? - Grillen :P
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Aptitude :D
Den bästa låten på din mobil? - ?? fullkomligt omöjligt att välja EN, minst 15 låtar.
Den sämsta låten på din mobil? - Har bara låtar jag gillar på mobilen.
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? - Jag :D
Hur mkt är klockan när du gör detta? - 12.14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0