bloggnörd någon ?

Kryssa av de påståenden som du känner att passar in på dig!

(x) Jag blir rastlös av att inte ha tillgång till Internet.
(x) Jag har drömt om min blogg.
(x) Jag har drömt om någon annans blogg.
(x) Jag har drömt om en annan bloggare som jag inte känner IRL.
(x) Jag älskar att prata om min blogg.
(x) Jag spenderar fler än 1 timmes aktiv tid till att blogga/läsa bloggar.
(x) Det första jag gör på morgonen är kollar bloggen.
(x) Det sista jag gör på kvällen är kollar bloggen.
(x) Jag bloggar fler än 3 gånger om dagen.
(x) Jag får dåligt samvete om jag inte bloggar.
( ) När jag shoppar tänker jag på hur jag ska fota plaggen och visa dom på bloggen.
(x) Jag berättar för mycket på bloggen ibland.

(x) Jag kommer ibland försent till saker pga att jag bloggar.
( ) Jag läser minst 20 andra bloggar mer eller mindre regelbundet.
(x)  Jag har träffat någon som jag lärt känna via bloggen IRL.
( )  Jag har minst fem personer på msn som jag träffat via bloggen.


0-2 kryss: Det är nog relativt lugnt i ditt fall. Du klarar av att leva ett liv utan bloggen och du lider inte psykiskt av att inte kunna kolla bloggen 10 gånger om dagen.


2-11 kryss: Jadu, det här börjar se lite illa ut. Du är helt klart på god väg att utveckla ett bloggberoende.. Passar du dig inte så kommer du snart att finnas med på mest- aktiva listan och bonda med Engla, IZZA och dom andra toppbloggerskorna.


11-16 kryss: Hoppsan, här har vi ett solklart exempel av bloggberoende. Du försummar dina dagliga plikter till förmån för bloggandet. Du tänker på bloggen och olika bloggerskorna ofta och är socialt obekväm i miljöer där det inte finns tillgång till Internet. Kanske det vore en idé att ta en bloggfri helg och ägna dig åt sunda saker som vänner och uteliv?

13 kryss - oj oj oj är det en komplimang eller ?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj hade istort sätt lika många :P

2008-11-04 @ 22:32:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0