en idealsik morgon ? någon ?

Vilken fantastiskt underbar morgon jag hade .
Vaknade 07.50, måste gå hemmirfrån 07.57 för att hinna med tunnbelbanan som går 08.07. Försov jag mig eller vad?
Kastade mig upp ur sängen och tog en sekund och tänkte om jag skulle komma 10 min försent eller om jag ens skulle gå till lektionen....
Fan heller tänkte jag, jag tänker inte missa en sekund av lektionen, det var filmkunskap också, som jag äälskar.
Jag tänker ta min tunnelbana no matter what. Så jag kastar på mig kläderna, en strumpan ut och in och andra så att hälen var uppåt, så strumpan gled av hela tiden. Sminkade mig fort som fan, håret såg förjävligt ut.

MEN, jag hann faktiskt till tunnelbanan, det var tom. 4 min kvar när jag kom dit.
jag gjorde mig alltså ordning på 7 min, är jag grym eller vad ? applåder :D

jag tror inte ens att jag har riktigt vaknat än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0