The grave of my love

När jag var på örnboet i helgen så passade jag såklart på att hälsa på min älskade Emil som är begrav där uppe i skogarna . Vi begravde honom där på nyårsdagen, dagen efter han dog, på det sättet så fick jag alltid vara nära honom när man kommer till örnboet .

Så här ser hans "grav" ut, inte den mest vackra kanske, det är i stort sett bara ett hål som vi la honom i och sen några stora stenar över så att rådjuren inte skulle gräva upp honom .
Blomman la jag där för 4 veckor sen, trodde den skulle vara helt förstörd när jag kom dit nu i helgen, men den levde fortfarande. Emil håller den till liv, med tanke på hur dålig jag är på att hålla blommor till liv tyckte han nog att jag behövde lite hjälp :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0