4 oktober recap

Har inte haft tid att skriva nått idag, gick upp 4, vilket kanske inte var det bästa, men gud var det skönt:D

Ska dra till melle om typ 15 min för att spela kort och sen ska vi till piloten och möta anna och Sofia :D


Btw. Min bror har köpt en hund :O:O
jag vet nog allt hur det gick för kaninen som han så gärna ville ha för 5 år sen, han tog hand om den i 2 veckor, sen tröttnade han. Kommer det här vara annorlunda?

Men gud är den söt, föll för den dirket, det är det dobermann rottweiler, som dom döpte till Nova...?
men min bror är så söt när han tar hand om den och han har iaf än så länge tagit ett ansvar och han är så söt när han verkligen försöker.
heads up for my brother



- så här ser den ut, men det är inte den, ska försöka få ett kort på den, för den är ju bara för söt :D


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jepp det är verkligen Leighton som sjunger

2008-10-04 @ 19:38:15
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: håller med :)

2008-10-04 @ 22:22:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0