a shoot in the rain

Skämtade bara med det förra inlägget, det var inte det sista:P
Glömde säga att jag var ute med Sofia och fotade idag till min fotografiskbildkurs och den här gången så var min kära kusin modellen och hon offrade sig STORT för mig .
Hon stod i spöregnet, i en klänning och klackskor, och inget mera . Thank you <3
Det blev fantastiska bilder och min lärare får fan ta och gilla dem :D

Här är lite smakprov, resten av bilderna finns på min bilddagbok .



Before shot



det klassiska benlyftet :D


Snurr



Vi är i alla fall glada :D



fin, med ljuset bakom, som en ängel <3



finaste <3



skulle var blöt i ansiktet så hon stog under ett tag där det droppade....:P :D



Nu kör vi igen



Ser jag ledsen ut ?



trovärdigt ?



Vacker <3



Aftershot :D


Snacka om att offra sig för min uppgift .
tack hjärtat, det blev asgrymma bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0