a lovely weekend <3

så var man hemma igen.
Den här helgen var så underbar, den var allt jag hoppades att den skulle vara, eller okej, nästan.
Är heelt slut, trött och halvt död men fan va roligt jag har haft.
Vi tittade på lejonkungen och gissa om jag grät när hans pappa dör. Äälskar den filmen, Timon och Puma är lätt mina idoler  <3

Man kan lugnt säga att jag fick ännu en överaskning, jag som verkligen trodde att det var över, men gissa vad? det var det inte. Hur är det möjligt att efter ett år och några månader så är vi fortfarande på samma plats?  imponerande eller sorgligt?

Det var roligast när Becca kom på lördagen, alltid lika roligt med henne i närheten.
Och min mamma och Jennie kan man säga är lugnt körda nästa läger. Dom idioterna trök upp en tallrik med chokladpuddig i anstiktet på mig, fick i håret och överallt, helvete va lack jag var, men vänta bara....
Becca och jag tänte gå upp vid halv 8 och köra lite paybak time, men vi pallade inte gå upp. =P

Kommentarer
Postat av: jennie

detta året gick fort hörru..:P,du, jag äger dig i detta, jag har taktiken kvar till nästa lägger ska du veta hahaha!!<3

2008-10-12 @ 23:46:33
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/
Postat av: becca

2008-10-13 @ 14:00:14
Postat av: becca

vi kör det nästa gång ;) <3

Vi äger alla läger det är bara inse ;)<33

2008-10-13 @ 14:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0