framtiden suger

jag är galet nervös och rädd för att söka till högskolan i vår. Jag vet exakt vart jag vill och vad, men jag tror inte att jag kommer att komma in. Mitt snitt ligger två under det genomsnittet som dom tar in till det progrmet jag vill gå.

Ni vet hur det är när man ser något och det klickar, man vet att det är det man vill, och man kan inte tänka sig något annat. Så är det för mig nu, det finns inget annat jag vill göra än att gå på södertörn nästa år.

nu är jag livrädd för att inte komma in, jag har ju två fucking IG:n som sabbar mitt slutbetyg. Snacka om att franskan verkligen förstör mitt liv. Men jag har betygen som krävs för att vara behörig till utbildningen i alla fall, så det är ett plus.

Annars får jag väll följa med Michaela och gå lärarutbildningen på chriskanska eller va fan det heter.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha din nöt =D plugga upp franskan kanske? :O vad är de mer för Ig du har? alltså menar DU som pluggar 24/7! however hur blire i helgen? blir en liten sammankomst hemma hos mig imorgon med chips, läsk, godis tillsammans med Jossan, Sofia Rudin, Maria Ehn bara komma över om du har lust ;D hihi



Pusssssssssssssssssss

2008-10-02 @ 16:26:39
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: M

MEN !

KRISTIANSTAD HETER DET !!!



<3<3

2008-10-03 @ 11:04:06
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0