Manipulativ tönt

Måste bara säga till alla er, för att egentligen varna er.
Jag har en vän.....? som heter Emil som jag träffade idag och han är en ganska så aktiv grön ungdom människa och en manupilativ sådan.
Vi hade ett möte idag på miljö partiets kontor eller nått, fast inte om politik, andra saker .
Och den jäveln försöker sakta men säkert att få mig att bli medlem. Han ger mig en brosyhyr och i stort sett BER mig att läsa den, sen börjar han prata om hur bra dom är och sen börjar han använda vänner kortet.
Säger"men snälla Maria, för mig" och sånt skit.

Tror ni inte at jag faller för det? Jag bryr mig inte det minsta om politik men om jag måste rösta så blir det miljöpartiet.

Men liksom sättet han gjorde det på, det var så förutsägbart .

Fast en skön slogan hade dom;

Vänster, höger?
Varför inte rakt fram?


ÄÄÄGT! :P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Nä det var inte tänkt att det skulle bli en HSM 4 men de ändrade sig väl :)

2008-10-21 @ 22:12:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: GULDMEDALJ

svikare

2008-10-21 @ 22:16:32
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0