Thank go for old times

HAHA gick in på min gamla blogg och började kolla jätte gammla inlägg från oktober 2006, den bloggen var galet mobbad så jag absolut vägrar att ge er adressen, ni som vet den...grattis .

Hittade ett inlägg om när jag var och fikade med tuva och jag hade skrivit sköönaste kommentaren på bloggen
Så här kan en Tuva/Maria konversation se ut:
Maria:Tror ni fortfarande att Göran är bög?
Tuva: Såklart han är, liksom han är ju teaterlärare
Maria: Men Annikas mamma är också teaterlärare men hon är inte bög.



- Mera roliga inlägg från den tidens dagar kommer, lovar .
Jag var ganska mobbad på den tiden ,inte för att jag inte är det nu också, men då var det faktiskt extremt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0