the night is young but I have to go now

Nu har den kära vännen, Cecilia gått. Det var skönt att vara med henne, och när man har druckit lite så kan man prata om allt mella himmel och jord, vilket var exakt vad vi gjorde.
Cecilia är nog den enda människan som jag kan prata fullt ut men, den som jag kan säga absolut ALLT till, iaf när man har alckhol i kroppen.
Nej men seriöst, jag har många bra vänner men Cecilia är den som jag har gått igenom mest med och den som förstår mig bäst. Jag kan prata med andra vänner mer aldrig fullt ut prata ut med dem, vilket är skönt att jag kan med Cecilia.

På måndag ska vi träffas igen och dra ut på korgen och hitta en pojke/kille/man ?....till mig, måste vinna, vilket betyder att  jag måste offra mig och låta Cecilia pimpa ut mig till killar. It's the rules of the game baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0