17 Oktober och 18 Oktober is the shit

Fy fan vilka galna två senaste dagar.
Fredag:
 - Kom hem halv 12, hann äta en hamburgare, inte duscha.
 - Tog bussen kl 13.00 till örnboet.
-  Sofia och jag åker tillbaka till skarpnäck för att fixa ett par saker.
-  Tar bussen tillbaka till Orhem som gick 18.00
-  Vid halv 10 kör Johnny hem sofia och vi åker förbi mig för att hämta mina övernattningsaker, bestämde mig för att sova över :D
-  packar på tre minuter och är tillbaka på örnboet efter 5 min
-  somnar 4

Lördag:
-  försover mig
-  Johnny kör mig hem
-  springer upp, lämnar väskan
-  Johnny kör mig till tunnelbanan eftersom jag håller på att missa den
-  Melle och jag väntar 30 min på Sofia i Odenplan
-  Åker ääända till Rotebro
-  galen hemresa kl 7

Så är man äntligen hemma och är helt död men jag kanske ska förbi hem till melle också, hon sa det men hon pratar så mycket. Hon skulle ringa mig efter att jag hade durschat men hon har ine

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med :)

2008-10-19 @ 01:32:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0