27 september 2007

Satt nyss och kollade igeom alla mina bilder som jag har lagt upp på bilddagboken(ja, jag är uttråkad och har inget liv)
MEN då hittade jag exakt vad jag gjorde för ett år sedan den 27 september, och det finns ju inget bättre sätt att berätta än i bilder....

Hade en tjejkväll med Afroz, Michaela och Emma. Vi åt först middag, tacos hos mig och sen drog vi in och såg en film på bio för att sedan åka tillbaka till mig och sova .


Tacomiddag hemma hos mig



Michaela och Afroz <3



Emma och Michaela på bion.



Hungriga gick vi till McDonalds



Roligt hade vi det i alla fall



För att sedan komma hem till mig igen och soova . Eller Occupera min dator som Michaela här gör:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0