And They died with the music still in them

Nu när jag satt och snubblade över massa Jesse McCartney videosar så började jag tänka på att det år så jäävla irriterande att man bor  i Sverige, jag älskar Sverige men man missar allt bra som händer överallt annars i världen, speciellt i USA. Man missar all musik, alla aritser, alla konsterer.

T.ex. om det finns en artist och låtar man avgudar, man kommer aldrig att få höra dom låtarna live eller se sin favoritartist uppträda, bara för att vi bor i ynkla Sverige, hit inga vill komma. Man missar så jävla mycket och tiderna då allt händer, alla konstärer kommer aldrig att komma tillbaka och man kommer aldrig att få uppleva den känslan.

Se bara alla kontserterna som Jesse McCartney gör nu och man kan inte gå på en enda eftersom alla är i fucking USA.
Jag skulle göra vad som helst för att få se honom live. As deprimerande .

5 september 2008  - Clemson Sout Carolina
21 september 2008 - St. Louis Missouri
24 september 2008 - Los Angeles California
26 september 2008 - Trenton New Jersey
29 september 2008 - Los Angeles California


Det enda jag vill
är att kunna se mina favoritartiser på scen och höra musiken som jag älskar så mycket och mina favoritlåtar live, den känslan skulle jag kunna leva på .




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: ja jag vet! :D vilken är din favoritlåt med Jesse? :)

2008-09-07 @ 17:47:44
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: beautiful soul var bland de första låtar jag hörde med honom och det är även min favorit :) jag tycker om när han sjunger "when you wish upon a star" också :) har du hört den?

2008-09-07 @ 22:11:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0