FILMEN HAR ANLÄNT :D <3

Mina damer och herrar, här är den !!!
:D:D

Kan inte beskrivas mer ord hur lycklig jag är just nu, efter allt jag har gått igenom, så många gånger som jag har gjort om den, så mycket som jag har klagat och lidit, har den äntligen anlänt :D

One tree hill "Trust is a lie "
One republic - All fall down
Bästa låten just nu <3



PS: jag vet att jag kunde ha fixat den lite bättre, märker några småfel när jag ser den, men första gången jag gjorde den så var den  P E R F E K T, det här är typ junioirs barnbarns video eller nått. så den är inte lika bra.
Men bra är den fan :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Väldigt bra video :)

2008-09-29 @ 17:21:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0