Går det att hata en dator ?

Kan någon snälla skjuta min dator?

Har aldrig varit så irriterad på något i hela mitt liv, vill bara kasta ut den genom fönstret. Det tar typ 3 minuter för den att bara koppla upp sig på internet och den hakar upp sig jämt och ständigt. ASIRRITERANDE !

Sen så har jag hållit på med en ny video som jag började göra i onsdags och jag började försöka spara den på datorn i fredags, observera spara. Den vill verkligen inte spara sig på datorn och jag har sutit och skrikit åt den i timmar.
Videon är så jävla grym men nu måste jag göra om hela bara för att den här fucking datorn och windows moive maker har något emot mig. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Jag orkar inte göra om hela videon, jag vill bara spara den och ladda upp den så att jag slipper tänka på den.
Jäv*a sk*t dator,

Kommentarer
Postat av: SANIBO

haha ohyes, man kan hata en dator.

fifan vad man har varit nära på att slå sönder den måånga ggr.

2008-09-15 @ 01:12:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0