Here comes the tears again

Okej så nu är det dags, den dagen jag fruktar mest måste jag gå och ta ann nu.
Ska till sjukhuset för att göra magnetröntgen, fast det är inte det som är det farliga, det är bara det att jag är livrädd för sprutor och nu måste jag sätta in en kanyl i armen, som är en lång jävla spruta i stort sett.

Så jag är en aning nervös, ledsen och rädd .
Jag vill verkligen inte, fast det är sista gången nu .
Det är ganska komiskt, jag har gjort magnetröntgen ca 12 gånger och jag har fortfarande inte vant mig, hur är det möjligt?

men men måste springa nu, det tar typ 1 timme att åka till sjukhuset också, måste äta nått också, vad sägs om McDonalds?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0