jag vill inte vara med längre

Fan va irriterad jag är, det går inte ens att förklara hur irriterad jag är.
Alla bilder jag tog fungerar inte eftersom dom är för små , så jag måste foto om nya bilder.
Så jävla irriterande, jag tyckte om mina bilder och nu måste jag göra om hela jävla skiten.
Fucking kamera, såna där jävla high-tec kameror suger.

Orka göra det liksom, eller min lärares förslag var att ta massa små bilder och lägga ihop till ett litet pussel, fatta hur fult det kommer att bli.
Jag orkar inte fota nya bilder. Varför ? liksom varför ?ska det hända mig, just mig för?

Så det var ju en aning onöndig lektion att gå på och inte tala om onödigt att fota, ta med sig kameran överallt osv.
Nä fan nu blev jag riktigt deprimerad


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med :)

2008-09-30 @ 16:38:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0