messenger from school

Detta är ett skämt, helt seriöst. Det finns 6 datorer i bibiloteket, jag gick runt till alla för att slutligen komma till den här, som är den enda som funkar. Den här skolan suger.
Det mest patetiska är att jag satt vid en dator igår i biblan och den funkade prima då, send idag så har den bestämt sig för att den inte ska fungera. bara för att göra livet surt för mig..

Har egentligen svenska nu men ingen från min grupp är "tyvärr" i skolan nu så jag har ingeting att göra.
Den bästa delen är, wait for it, vi har redovisning på fredag men det var tydligen ingen som kände för att visa upp sig idag.
Så nu var planen att blogga i en timme, fast det kan bli ett par tråkiga inlägg så jag får väll hitta på något annat att göra i den här god for saken school.
Borde kanske plugga till psykologin....kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0