Min lycka är gjord. finally

Imorgon är det äntligen dagen jag har längtat efter så mycket att mitt hjärta typ brister.
One tree hill säsong 6 mina vänner.
Den går premiär i dag i USA så vi måste vänta tills imorgon för att se den, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, fast jag känner att jag har väntat jävligt länge nu, det räcker.

Så imorgon efter skolan ska jag hem till min brorsa i Rågsved och vi ska titta på premiären tillsammans. Mysigt va? vi brukar inte umågs så mycket, men han är ju lite ensam där ute i vildmarken och vi pratade om att se första avsnittet tillsammans och oavsett om han inte erkänner att han vill umågs med mig, så vill han det. tro mig :D

Så imorgon kommer att vara den lyckligaste dagen någonsin, har bara ett ord till er: L O V E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0