Psykologin gör mig psykisk

Fan va det suger att göra psykologiinstuderingsfrågorna.
Har det alltid varit så här hemskt? Förra året gjorde jag typ 100 samhällsinstuderingsfrågor och dom var inte i närheten av så hemskt det är nu.
Jag tröttnar efter typ 1 minut, hittar inga svar och fattar i stort sett ingeting.
Provet är på onsdag, vilket betyder att jag måste göra klart alla 40 instuderingsfrågor i helgen eftersom korkade jag glömde boken hemma så jag kan ändå inte göra alla frågor.

Jag tar tillbaka allt jag sa om att jag tyckte om det här ämnet, det suger totalt .


Kommentarer
Postat av: Louise

Hmm. Psykologi var mitt absoluta favoritämne :P Men smaken är som baken, delad. Hoppas det lossnar för dig ändå och att det går bra på provet. LYCKA TILL! :) Vad ska ni ha prov om förresten?

2008-09-27 @ 19:17:44
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0