the yesterday's uppdate

Egentligen skulle jag ha bloggat när jag kom hem från skolan igår men jag mådde så jävla dåligt och kunde inte hitta det seanste oth avsnittet så jag sov i stället, och sov, och sov, somnade fem i går, och vaknade 10 i morse. Galet skönt måste jag säga:D

Now the the hot stuff,
Det var ju karnevalgrejen igår och gissa vad ? våran klass kom TVÅA :D vilket betyder att vi kommer att få springa ut tvåa på studenten :D så jäävla underbart. Det var perfekt eftersom personligen ville jag inte springa ut först så tvåa är perfekt.

Men lite bummed är man, man ville inte springa ut först, men man hade gärna vunnit äran, as många sa att vi var mycket bättre än Rysslandklassen som vann. Believe it.

Vi hade sumoborttardräkter, massa jävla geishas som dansade gulligt, the ringtjejen och Christer som strippde:P :D
KLÅ DET LIKSOM !

Bilder på hur vi såg ut kommer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0