This is a story about a pain in the as movie <3

Tänkte bara skriva lite om vad MIN älsklingsvideo handlar om, eftersom det nu är en sån lång historia bakom den, hårda nätter, hårda tag och elak kommentar från båda oss. No hard feelings dear video <3:D

När jag tänkte att jag skulle göra en video så ville jag göra något annorlunda, alla gör ju leyton, brucas, naley osv.
Hade först tänkt göra en Lucas/haley video, den ska jag börja med senare:D
Men så jag tänkte på att man kan göra en video om att "trust is a lie" Som Nathan säger, det är ju så jävla mycket lögner och sånt i Tree hill, så det fanns mycket att göra .
Så det var mitt annorlunda tema och det är roligare att göra något annorlunda än något som alla andra gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0