åtta


Jag har blivit utmanad av Victoria.
Man ska skriva 8 faktor/vanor om sig själv och sedan utmana 8 andra personer.

  Jag är livrädd för sprutor och vatten
  Jag älskar att umgås med min familj
  Min katt Kajsa är min favorit"person" i hela världen
  Min pappa är min förebild
  Det värsta som finns är när människor smaskar (omedvetet)
  Hatar att få skuldkänslor, därför försöker jag alltid och oftast göra det rätta och det mest moraliska.
 Har fruktansvärt svårt att lita på människor
  Kalla mig tönt, men jag älskar att vara på unga örnar läger, där kan man vara sig själv och bara sig själv, Du vet riktigt riktigt barnslig och lekfull :)

jag utmanar : Alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Ja verkligen :)

3 Juni :)

2009-04-26 @ 23:16:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0