En galet sjuk skiva


Fy fan vilken rolig kväll det blev igår .jag menar det blev lite knepigt i slutet men allting kan inte vara perfekt .
Efter en god middag, x antal drinkar, galet roligt sällskap, en galen kompis, en galet full illamående kompis, en killjagande galen kompis, 2 nattbussar, ett McDonaldsbesök, första tunnelbanan till gullmars och en prommenad hem till mig med Jennie var kl 6 och vi fick äntligen sova för att sedan bli väckt av min mor 8 på morgonen .
Det tog oss 4 fucking timmar att komma hem efter att fabriken stängde, det är helt sjukt.

Men men det var galet roligt så länge det roliga varade . En av dem bästa kvällarna på länge <3

Bilder hoppar in senare när kusinen har lagt upp dem. Men jag är inte riktigt säker på att jag vill se dem :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0