s t u d e n t k l ä n n i n g .

Känner att det är dags att hitta en studenkänning snart innan de alla fina tar slut :)
Cecilia och jag ska ut på stan någon gång på påsklovet och hitta den perfekta till oss två .
Har kommit fram till att pappa får betala för min klänning och tillbehören. Eftersom jag fyller år den 30 maj och studenten är den 10 juni så får det bli en kombinerad present, han har ingeting att säga till om.
Det kan bli ganska dyrt om man ska lägga till alla tillbehören som kommer till. men jag tänker inte betala (a)

Dem här tre klänningarna kommer från gina tricot. Dem var väll okej.
Jag använder inte klänning så det kommer bli smärtfullt att göra det.





Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilka söta :)

Måste också ut och leta studentklänning snart,kollade i helgen men då fanns det inga fina direkt,då fanns inte dessa.

2009-04-02 @ 18:47:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0