Tuesday followthrough

Gissa om jag har skola imorgon ? Icke sa picke . Så morgondagen ska spenderas med att först sooova. Sen ska jag både träffa Michaela och plugga lite, usch, men jag får ju träffa mitt hjärta så det gör inget om vi måste plugga lite. It's all good :)
Sen ska jag åka till någon parklek med kusinen och hämta ett filmprogram och photoshop . Har ingen aning om vart det ligger, det är därför kusinen följer med som guide. Det blir bara ett plus att få träffa henne :)

PS : har precis tittat klart på säsong 5 av one tree hill. Dags att ge sig in på säsong 6 .
Har nu sett alla 5 säsongerna på ca 2 månader,


Kommentarer
Postat av: fia

wiihoow :D jag ska vara i medis halv fyra så innan dess kan jag, är ju också ledig :)

2009-04-28 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0