a near death experience

Som sagt gick dagen åt helvete . Hade en nära dödenupplevelse idag. Skulle vara vid skolan kl 11 för att skriva in mig och om man inte är där då, då ger dom platsen till en reserv. Klantig som jag är vaknade jag 12.30 . Så ni kan förstå min panik, var i stort sett när att börja gråta.
Slänger på mig kläder, osminkad och springer till tunnelbanan. Min mamma ringde till skolan och pratade med dom och dom höll kvar min plats åt mig.

Det kändes seriöst som hela mitt liv föll ihop, såg hela mitt liv passera framför mig. Om jag hade förlorat min plats så hade jag tagit livet av mig på plats.
Är helt skakig fortfarande och vill helst bara glömma hela dagen.

Just inte nog med att jag kom försent. Då fotade jag mig inte heller så nu måste jag ringa studenservicen och fråga när eller om jag kan fota mig någon annan dag, men med min tur så har dom såklart redan stängt.

Är universum emot mig eller vaddå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0