Borta bra men hemma bäst ?

Hemma igen . Ni vet ordspråket "borta bra men hemma bäst" sant halvägs . Det är galet skönt att komma hem, har SLITIT i en hel vecka och nu kan jag äntligen andas. Men det känns helt tomt att komma hem. När barnen hade åkt hem igår, kändes det först tomt, och sen åker man ifrån de andra ledarna som man har i stort sett spenderat varenda sekund med i 9 dagar, då känns det ännu tommare. Plus att man åker ifrån Slandö som i stort sett har varit min hela värld i nio dagar. Kan ni fatta hur tom jag känner mig.
I 24 timmar om dagen har man inte fått en ensam stund och nu sitter jag här, ensam i mitt rum. Så det kommer bli ett par deprimerande inlägg dom närmaste dagarna .

Har packat upp allt, betalat räkningar och såklart kramat sönder mina katter. Nu är det dags för chips, cola och de två sista vänneravsnitten på säsong 2. Min första helt lugna stund på nio dagar.
TACK GODE GUD .






Bilder kommer när jag fått alla andras och när jag orkar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0