can't keep up with you speed

är nu hemma efter en helgalen kväll . Skulle egentligen sova hos Jennie men kvällen slutade lite annorlundala. Efter mycket drama och massa andra crazy stuff, är jag nu, 6 på morgonen hemma.
HAHA mötte Sofia vid tunnelbanan, hon är på väg till jobbet och jag är på väg hem, ironiskt ?

PS. Daniel sa att han skulle ringa när han har kommit hem, sista jag kollade satt han på södra station och väntade på pendeltåget efter att ha dumpat mig hos två främlingar som tydligen skulle ta mig till tunnelbanan. Som om jag inte kan hitta till tunnelbanan själv :O men det var trevligt med sällskap :)
Han är lite sur på mig för att han inte fick komma hem till mig och sova i min säng...:P Så tror ni att han kommer att ringa när han har kommit hem ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0