Europa , vart är vi påväg ?

har inte riktigt haft orken eller tiden att blogga idag.

here's what you need to know;
Korkad som jag är kom jag till skolan en timme för tidigt eftersom jag trodde vi började 8 och inte 9 .Vilket betyder att jag som trodde att jag försov mig imorse, egentligen hade en timme över hemma . jösses .

Dirket efter föreläsningen åkte jag till stan, åt mat och köpte Slkort . Sen till stadsbibiloteket för att spendera 6 timmar med böcker "Europa, idé, identitet, verkligehet" och den nya tillkomsten "Europa, Quo Vadis"
Vi välkommnar boken som jag för tillfället vill slänga ut genom fönstret FÖR JAG ORKAR INTE LÄSA MERA!!
Det är det enda jag har gjort de senase 2 dygnen och det börjar verkligen gå mig på nerverna.

Nej men seriöst jag måste läsa nu, ska försöka klämma in tio sidor innan jag däcker med min älskade kajsa på huvudkudden, kurrandes i mitt öra <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag saknar dig SÅÅÅÅÅ MYCKET! Vi ses nu i veckan?

2009-08-31 @ 23:30:50
Postat av: Alexandra

jag saknar dig SÅÅÅÅÅ MYCKET! Vi ses nu i veckan?

2009-08-31 @ 23:31:02
Postat av: Maria

JAAA det ska vi, jag saknar dig och överdrivet mycket. och jag saknar min hårfön ;)

men imorgon kan jag inte och på torsdagkväll är jag upptagen, annars är jag fri :)

2009-09-01 @ 08:26:29
URL: http://apitutde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0