chicken on saturday

Innan jag trotsade snöovädret och tog mig ner till ICA funderade jag länge på vad jag var sugen på att äta till middag . När jag äntligen har kommit på det så visar det sig att det såklart inte ska finnas någon grillade kyckling kvar. Så är det alltid när man verkligen vill ha kyckling .
Så jag var tvungen att snabbt komma på vad jag istället var sugen på. Så nu blir det chicken MCnuggets med ris, spenat, majs och advokado isället för pastasallad. Men men lika gott det :)

Fast det värsta är liksom att jag inte kan göra ris så jag ville egentligen inte göra det. Och när jag säger att jag inte kan göra ris så kanske jag verkligen inte göra ris, det är patetiskt.
Men nu har jag följt tilllagningsbeskrivningen fullkomligt så om det inte blir rätt nu så är det faktiskt inte mitt fel .
punkt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0