just an average winter .

Vill bara påpeka hur fullkomligt underbart det är med all snö vi har fått hära i Stockholm och över hela Sverige.
Fast lite irrterande var det när jag hade tänkt gå min gamla vanliga runda hem från tunnelbanan och märker att det är en meter snö överallt. Men ingen ska komma och förstöra mig gamla vanliga runda hem, INGEN .
Så jag krigade mig igenom snön med snö upp till låren tog jag mig igenom samma gamla vanliga väg ändå hem .
Snön stoppar in mig från från att bryta mina rutiner, nej nej .

För övrigt så har man lyckats få halsfluss så efter att man har mött tönten ikväll så ska jag hem och göra ingeting ikväll. Mer kan jag inte säga om imorgon, då blire fest istället, fast utan alcohol . :)

Nej, dags för en massa alvedon, mat och förhäxad under ett vaarmt täcke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0