not your enemy

Det gårlite segt till här på bloggen. är bara inte på humör för att blogga, är sjukt trött, så funderar på att sova nu eftersom man självklart måste upp sex imorgon för att vara i skolan kl åtta :O .

Har fortfarande inte hämtat kamerasladden hos min fader, för antsträngade att ta mig ner till honom så det tar lite tid att fixa backstreet boysvideon, men jag är galet inspierarad att göra det i alla fall :)

För övrigt har jag bot i min backstreet boys t-shirt, har haft på mig den sen i fredagsnatt, den är ju så mysig.
Fast i dag i skolan kände jag att jag behöve lite ombyte till något mer tajt men så fort jag kom hem vare tillbaka till bsb :)


dags att soova . God natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0