uppdate fran London

Vilken dalig uppdatering det blev plotsligt :P
men men man har ju faktiskt battre saker for sig har i London :) .

I helgen hande massa roliga saker. Vi var och shoppade i lordags, kopte ett par puma skor pa rean :) . Kopte massa te, ett fodelsedagskort till min bror och en present till Cecilia.
Pa sondagen var det underbart vader sa vi bestamde oss for att ga ut och se Big ben. London eye och massa annat.

har rakat handla saker till mig sjalv for 1500 redan MEN jag sager att jag gatt med plus for om jag skulle ha kopt allt jag har kopt i Sverige, sa hade allt kostat ca 5000 kr, sa jag kanner mig bra :)
Har kopt 6 filmer ocksa, Blood Diamon, the devil wears prada, shrek 2 och alla tre scream filmerna.
 
PLUS att igar hande det mest vackra nagonsin: Michaela och jag gar in i Sainsbury och dar ligger den, Heath Ledger biografin, en tribute bok till honom om hans liv for bara SJU PUND. Jag ar ledsen men jag var tvungen att ha den. sa nu ligger den bredvid sangen, sa vacker. Men jag vagar inte lasa den, kommer grata, Vill inte att den ska ta slut, sa jag kommer lasa typ 5 sidor per dag.. P


HAHA en sak till. Roligaste nagonsin, Fan vad jag onskar att jag var med nar Michaela blev "attackerad" av masar i varat hotellrum. HAHA dem var ute efter smoret som lag pa fonsterbradan och fonsret var oppet. Fatta att se Michaela sta dar och skrika, skulle ha vikit mig av skratt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0