Everything In Its Right Place

okej så ändrade planer blev det idag, gick inte till skolan eftersom jag har legat med feber hela natten, så dåligt har jag inte mått på länge.
HAHA men det bästa var att först låg jag i sängen och grät för att jag mådde så dåligt, 25 minuter senare ligger och jag och asgarvar och drar skönaste skämten. Mamma ligger på golvet och asgarvar åt mig.
Vete fan vad som hände med mig men jag kunde inte sluta, så sköna skämt att jag t.o.m skrattade åt mig själv :D

Det var roligt :D då mådde jag inte lika dåligt längre :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kanske också åkt på influensan lilla gumman! Min bror har ju legat hemma nu 10 dagar typ å jag har varit DÖD i fem men ska till läkaren idag så jag får medicin å sjukintyg etc men fyfan de är ikke kul! HOppas du kryar på dig snabbt. Ja just de både Ewa och Oki har legat hemma också..

2009-01-09 @ 13:28:49
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0