free life

God eftermiddag och välkomna hit.
Idag är det helt seriöst dags att packa, finns inte en chans att jag hinner imorgon.
Sen när mamma kommer hem så ska jag tvinga med henne till stan för att växa pengar och köpa ett minneskort till kameran. Vart fan köper man minneskort ? Så smart är jag :P

Ska ta mig en break från packningen om ett tag och se dem sista avsniten av top model, fast jag vet redan vem som vinner :O



på flygplatsen i Alicante
Emelie och jag var fruktansvärt övertrötta och helt överenergiska, men roliga var vi :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

På teknik magasinet hittar du billigast fall de är vanliga du ska ha ;) alltså är samma märke bara att exempelvist expert tar typ 200spänn mer! =P

2009-01-30 @ 13:49:20
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0