It's allright ma, I'm only bleeding

Detta är skandal, det är helt och fullkomligt sanslöst.
Hur i helvete ska jag få plats med alla mina kläder till London ?HUR!?
Jag börjar serisöt få panik, ser ni dessa bilder ? det är omöjligt.

Jag hade inget annat göra idag så jag tänkte att det skulle vara kul att se vilka kläder jag skulle ha med mig till London om 3 veckor och se om allting överhuvudtaget fick plats i väskan. Skulle inte tret va...

Får komma upp med en plan B för så här kan vi inte ha det.




Och det här är inte ens alla kläder och skor...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk när du packar, den här uppsättningen kan jag ha en dag osv så att du inte packar ner alla dem där extra tröjjorna utan packa ner i hur du kommer klä dig. Och lämna MASSA extra plats primark har ju hur stort utbud som helst och är nästan mer än 50% billigare än HM du KOMMER shoppa!

2009-01-12 @ 02:32:17
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: alexandra

2009-01-15 @ 19:01:36
Postat av: alexandra

mitt tips är att vika kläderna. Då får dom plats bättre :)

2009-01-15 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0