ONE TREE HILL SÄSONG 7!!!!!



Det finns inga ord för hur lycklig jag är just nu. DET BLIR EN SÄSONG 7 AV ONE TREE HILL.
I alla fall enligt OTHfans.com

"OTHfans.com has the exclusive news... that One Tree Hill will continue on for a 7th season. But will the entire cast be returning? No says a very close source to the show. Chad Michael Murray will not return for the new season. The source says Chad decided not to renew his contract because he is ready to move on to more roles in movies.

How will this affect the show? It will be an interesting One Tree Hill without it's main cast member."

Jag skiter fullkomligt i Chad, om han vill vara en tönt och bara överge serien så gör det. Han är min minsta favorit, så länge Sophia, Hilarie och Joy är med så är jag ombord.
Han kommer att ångra sig sen när han ser serien på TV,
personligen tycker jag att han är skyldig oss fans minst en säsong till, det är vi som har tagit honom till där han är nu så det minsta han kan göra är att gå med på en till säsong.


Hoppas bara att denna information stämmer så att man inte får upp hoppet och sen stämmer det inte.
Kan inte Mark komma ut och ge oss ett MUNTLIG besked om att det blir en sjunde säsong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0