twelve and a half days left ma friend

Idag är det bara TRETTON DAGAR KVAR TILL LONDON. Eller okej tolv och en halv dag eftersom kl är 7, but even so .
fattar ni hur lite tid det är? Trodde aldrig att den första februari skulle komma men nu är den här om mindre än 2 veckor. That's insane .


Satt på tunnelbanan i lördags med mamma och sjöng under hela turen " för jag ska åka till London, för jag ska åka till London, för jag ska åka til London" För att sedan någon minut senare skicka ett mess till Michaela där det stod " för vi ska åka till London, för vi ska åka till London :D "


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har blivit utmanad, checka min blogg ;)

2009-01-20 @ 16:25:32
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0