utmanad :)

Jag har blivit utmanad av: Victoria :)


Reglerna kring denna utmaning är:
Svara på dessa sex frågor
Skriv ett meddelande i de bloggar du har utmanat,
där det står att de är utmanade.


Favoritstad:
Stockholm och London


Favoritdrink:
Redbullvodka och gin and tonic


Det galnaste du gjort:
definera galet :P gör alltid galna saker :D

Eller okej, att åka till London i en månad är ganska galet, don't you think ?

Inom 10 år: 
Har jag pluggat klart och gör något som jag älskar

Favoritplagg:
mina jeans och min väst från HM och min unga örnar tjocktröja :)


Sjukaste drömmen:
När jag drömmde en fortsättning på en dröm som jag hade ett år innan.
Fett konstigt, för drömmen fortsatte precis där den hade slutat ett år senare :O Freaky


Jag utmanar:
Dom flesta har typ gjort den här så vi kör med att dom som vill får göra den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0