Bye bye baby

Godmorgon godmorgon. Har typ precis vaknat, sitter tyst som en mus ute i vardagsrumet där jag även har sovit i soffan eftersom jag är en sån snäll människa som låter Alex och Jennie sova i min säng :) Nej men soffan är galet skön att sova i :)
När jag tänker efter som vet jag inte ens om Alex är kvar, har inte kollat in i rummet om hon fortfarande sover, kanske borde ta och göra det, ut ifall att hon har egentligen har gått..:P

Jennie vet jag är borta, hon drog typ 6 imorse. Kommer inte få träffa henne på TRE VECKOR. Hur ska jag överleva Slandö utan henne ? Hon ska på turné runt om i Europa med ladystar, en sång grupp i Unga örnar.

Ajja her loss, Slandö är bäästa veckan på året och hon skippar det för Bosnien , Makedoinen osv. Vem gör det ? :O



I'll miss you <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

VAD SÖTA =D kort på onsdag efter genrepet?

2009-07-20 @ 23:17:32
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0