3D

åå jag vill så himla himla mycket se den nya 3Dskräckfilmen .

Är så jävla sugen . Men jag är så jävla lättskrämd så jag kommer nog att dö av skräck.
Så fort någon säger BU så skriker jag så ni kan ju fatta hur illa det kommer gå för mig när jag ser den här filmen :O :P

Jag och Jennie funderade på att gå och se den ikväll men tror nog att vi kan behärska oss tills imorgon iaf.
Måste hitta minst en till som vill se den med oss. Safety in numbers right ?




PLUS att Jensen Ackles är så fruktansvärt snygg. I timme och 37 minuter skulle inte sitta fel med en film med honom liksom .:)


Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

SKOJJA INTE!! MÅSTE SE!! men för min del får det ju bli när lilleman blir stor nog att klara sig utan amningen haha! PUSS

2009-06-02 @ 23:33:06
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0