All I ever really learn is how to turn my back around

Helt seriöst, jag är så jävla irriterande. Det går inte att förklara hur irriterande jag är.
Min hjärna är helt fucked up. Jag har inte brytt mig inann hur jag beter mig men efter ikväll så har jag seriöst börjat tänka att det är något fel på mig. Jag fattar inte varför jag gör som jag gör, men jag kan inte hjälpa det.
Jag måste nog söka hjälp och ta reda på varför jag gör det.

Nu måste jag gå och lägga mig med alla mina tankar och leva om hela kvällen igen och försöka lista ut varför jag är så dum i huvudet och somna till ånger och ångest .

Jag orkar inteee.

PS: det här låter säkert helt ovettigt men jag lovar att det finns en poäng men inget jag tänker nämna i bloggen .
Ville bara skriva av mig för jag var tvungen att prata med någon :P (a)


Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

NÖÖÖÖT!! du kan tala med mig =) jag är oftast vaken ;) hihi <3

2009-06-06 @ 20:35:49
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag vet precis va du menar och vet precis varför du känner som du gör gumman! så vi ska verkligen lösa detta love ya!!<3

2009-06-07 @ 11:01:54
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0