Maria älskar sin andra halva <3

Idag var det en fett sorlig dag :(
Började nästan gråta när jag åkte hem från skolan idag, det var sista dagen i skolan med min andra halva Michaela.
Efter tre år så har man vant sig att se varandra varje dag och sitta på urtråkiga lektion och skriva hjärta på varandras papper <3 .

Nu efter tre år så är det slut. Nästa gång vi ses i skolan så är det studenten. Aldrig mer gå i korridoren tillsammans, aldrig äta lunch i skolan och tyslåtet kommentera andra människor i skolan .

Vet inte hur jag ska klara mig utan dig hjärtat, bästa tiden är i skolan med dig och nu får jag aldrig mer uppleva det.
Aldrig mer sitta och asgarva åt saker som ingen annan förstår. Vår humor på högsta grad liksom :)

Kommer sakna dig bästa vän .


Kommentarer
Postat av: M

:(

Jag kommer också att sakna det...

Jag älskar dig <3

2009-06-03 @ 22:23:55
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0