relapse

Råkade fastna framför Ellen Degeneres show bara för att Jesse McCartney skulle sjunga.
Det var värsta jag kunde göra för nu har jag värsta nostalgin på honom. För det försa är han fruktansvärt snygg och för det andra så saknar jag att tycka om honom och vara patetiskt besatt av honom.

Men jag får inte vara det, för jag vill inte vara patetisk. En tönt och nörd kan jag vara men vill inte vara besatt av någon så som jag var 2004-2006 .

Anyways så älskar jag hans senaste skiva, det får jag göra va?
Sexigaste videosarna han gjort : It's over, How do you sleep och såklart leavin'






leavin' <3



nää nu måste jag återgå till youtube och kolla igenom alla hans videos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0